Agencja SEO – zespół profesjonalistów

Na http://bit.ly/2eNNnZ4 odnajdziesz aktualną ofertę kampanii SEO.

Przedsiębiorstwa oraz administratorzy witryn internetowych, którzy chcą wyświetlać się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, mogą to osiągnąć na przynajmniej 3 sposoby. Pierwszy, którego nie polecamy, to próbowanie starań osobiście. Nie mając rozeznania w kwestii SEO i nie śledząc systematycznie informacji o zmianach w algorytmie Google, trudno postępować poprawnie i – najważniejsze – skutecznie. Kolejne podejście to utworzenie etatu dla specjalisty ds. SEO, aczkolwiek nie każda firma może sobie na to pozwolić powodu ograniczeń budżetu. Trzecie wyjście to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Budżet wygospodarowany na zadania agencji SEO można dostroić do możliwości finansowych zleceniodawcy. Zaletą współpracy z agencją SEO jest to, że poza specjalistami od SEO w pracują tam też eksperci od kodowania, grafiki, kampanii Google Ads oraz copywritingu, którzy służą rzeczowym wsparciem w tych obszarach.

Cechy kompetentnej firmy SEO

Polskich agencji SEO jest bardzo wiele. Czym kierować się podczas doboru podmiotu, która wywinduje do góry naszą widoczność w SERPach? Rekomendujemy postawić na agencję, która funkcjonuje na rynku od kilkunastu lat. Liczba firm SEO, ale także tych reklamowych oraz kreatywnych, z każdym rokiem rośnie, co nie zawsze niesie za sobą należytą jakość usług. Wybierając agencję, która działa od mniej więcej dekady, można mieć pewność, iż ma ona ogromne doświadczenie i może bez przeszkód pochwalić się interesującym portfolio swoich uprzednich prac. Agencje SEO częstokroć na swoich stronach dodają zakładkę „Case study”. Zanim sygnuje się umowę należy przeczytać studia takich przypadków, by przekonać się, jakich rezultatów można oczekiwać po agencji, a także to z jakimi branżami pracowała oraz z jakimi problemami przyszło im się zmierzyć. Dobra agencja SEO to taka, której praca jest przejrzysta: zawiadamia o planach prac na najbliższe tygodnie, a także przekazuje raporty z ukończonych działań i ich efekty.

Kolejna nie do przecenienia kwestia to spersonalizowana oferta i dopasowanie strategii prac do charakteru działalności prowadzonej przez klienta agencji. Jeśli agencja SEO na zapytanie ofertowe odpowiada w ciągu kwadransa, a oferta wygląda jak uniwersalny szablon, powinien to być sygnał alarmowy. Po otrzymaniu pytania pracownik doświadczonej agencji SEO kontaktuje się z zainteresowanym klientem, żeby poprosić o dodatkowe dane o firmie, niezbędne do zaprezentowania dla niej wszechstronnej oferty. Chodzi o dane, których nie da się odszukać samodzielnie online, jak przykładowo informacja o realizowanych do chwili obecnej pracach SEO czy o najistotniejszych dla klienta produktach albo usługach, które potrzebuje wypromować.

Jaki model rozliczeń z agencją SEO wybrać?

Z nieufnością powinno się podejść do agencji SEO, które proponują typ umowy z rozliczeniem się za uzyskany rezultat. W takim modelu rozliczenie odbywa się wtedy, gdy słowa kluczowe zdobędą wynegocjowane w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do Top5 lub Top10). To nadal często napotykany model rozliczeń, lecz wiąże się z dużym niebezpieczeństwem – można bowiem uzyskać natychmiastowe rezultaty za pomocą naruszania reguł określonych przez Google. Nieprzerwanie modyfikowany algorytm także nie pomaga w spełnieniu obietnic złożonych klientowi, dlatego dobra agencja SEO nigdy nie gwarantuje zdobycia konkretnych wyników. Jeśli chodzi o cenę za działania agencji SEO, to rzadko jest ona stała – często w pierwszych miesiącach po zawarciu umowy potrzebne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, aby przeprowadzić drobiazgowy audyt SEO, a później zrealizować wszystkie wymienione w nim prace. W kolejnym okresie współpracy, jak strona zleceniodawcy jest już zoptymalizowana, koszty prac są znacznie mniejsze.

Nasze dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]