Masz problem z pozycją strony w wyszukiwarce? Zleć audyt SEO

Na seo4.net/audyt-stron-internetowych/ sprawdzisz, jak zamówić audyt sklepu.

Według internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt to kontrola przedsiębiorstwa, firmy lub spółki pod kątem licznych aspektów, m.in finansowych i organizacyjnych, jak również oszacowanie perspektyw dalszego rozwoju. Co, biorąc powyższe pod uwagę, oznacza więc audyt SEO? Jest to drobiazgowa analiza strony internetowej, oceniająca przeróżne jej elementy, jak prędkość ładowania się witryny, kod strony, hierarchię nagłówków, tytuły i opisy meta i wiele mniej i bardziej istotnych aspektów. Oprócz samego wskazania błędów oraz nieprawidłowości, w dobrym audycie SEO muszą znaleźć się też wskazówki odnośnie rozwiązania odnalezionych problemów.

Audyt SEO sprawdza stronę www pod względem zgodności ze standardami W3C, treści na stronie, dostępności, jak również prawidłowości kodu. Ponadto sprawdzane jest też, czy strona jest przyjazna dla wyszukiwarek internetowych. Mówiąc krótko, audyt SEO zleca się agencji, aby znalazła ona wszystkie nieprawidłowości na stronie oraz – co najistotniejsze – zaproponowała rozwiązania, które umożliwią ich naprawę.

Oznaki, że warto zlecić audyt SEO

Online znajduje się sporo stron i narzędzi, za pomocą których można błyskawicznie i bez opłat przeprowadzić audyt SEO strony internetowej. Pozytywy tej opcji? Szybkość oraz cena. Wady? Jest ich mnóstwo. Bezpłatne narzędzia czy też dema z niewielką paletą opcji, nie są doskonałe. Jeżeli już odnajdą pewne uchybienia na stronie, to z pewnością nie wszystkie. Mnóstwo problemów (np. w kodzie) zauważyć można tylko w trakcie analizy dokonanej przez specjalistę w danej dziedzinie, a nie algorytm.

Na płatny audyt SEO przeprowadzany przez agencję czeka się na ogół od kilku dni do blisko miesiąca. Okres na przygotowanie analizy powinien zostać wskazany w umowie podpisanej z agencją, która podjęła się jego wykonania. Audyt w wersji płatnej pozwoli wykryć wszelkie kluczowe problemy występujące w witrynie. Jeżeli strona była uruchomiona na platformie typu Shoper czy Magento bądź na darmowym szablonie, to problemów do naprawienia może być dużo. Gdy strona wolno się ładuje i nie ma właściwie żadnej widoczności na najistotniejsze dla klienta słowa kluczowe, to też są to oznaki, iż zlecenie zewnętrznej firmie SEO audytu jest trafnym pomysłem.

Jakie niedociągnięcia odkrywa audyt SEO?

Poprawnie przeprowadzony audyt SEO może obnażyć masę wad strony, m.in:

  • niska prędkość ładowania się strony w wersji na urządzenia mobilne i na komputer,
  • błędy w wersji mobilnej strony, np. nieprawidłowe wyświetlanie się jakiś obrazów,
  • nieprzetłumaczone wersje językowe strony,
  • poprawność w strukturze nagłówków,
  • problemy z dostępem do witryny dla robotów,
  • przyczyny niskiej widoczności witryny na słowa kluczowe,
  • brak albo niekompletna wizytówka Google Moja Firma,
  • brak metadanych,
  • słaba jakość treści na stronie,
  • poprawność kodu witryny,
  • faktyczna ilość zaindeksowanych podstron,
  • brak czy też źle wykonane połączenie z narzędziami Google (np. Google Analytics)

.

Nasze dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]