Masz problem z pozycją strony w wyszukiwarce? Zleć audyt SEO

Według internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt to kontrola przedsiębiorstwa, firmy lub spółki pod kątem licznych aspektów, m.in finansowych i organizacyjnych, jak również oszacowanie perspektyw dalszego rozwoju. Co, biorąc…

SSL – co to jest, jak działa i jakie są korzyści z posiadania certyfikatu SSL?

Posiadanie certyfikatu SSL jest potwierdzonym przez Google czynnikiem rankingowym. Dzięki niemu korzystanie ze stron jest bezpieczniejsze. W tym artykule wyjaśniam, czym dokładnie jest SSL, jak działa, jakie są jego rodzaje…

Komu zlecić tworzenie stron internetowych?

Wygoda witryn internetowych wynika w szczególności z ich projektów. Tworząc witryny www powinniśmy nie tylko opierać się na walorach estetycznych, ale również przyzwyczajeniach użytkowników – kiedy poruszanie się na stronie…

Co to są dane strukturalne i dlaczego warto je stosować?

Informacje prezentowane na stronie powinny być czytelne i zrozumiałe oraz łatwe do znalezienia przez użytkowników. Osiąga się to na wiele sposobów. Jeden z nich polega na zastosowaniu danych strukturalnych, inaczej…

Zalety optymalizacji stron

Wydałeś fortunę na nową witrynę internetową, a ta nie zachęca nowych klientów? Jest świetnie zaprogramowana oraz wyposażona w nowoczesne rozwiązania, jednak pieniędzy wcale nie jest więcej? Licznik odwiedzin stoi w…

Pozycjonowanie – najważniejsze informacje

Funkcjonują trzy popularne sposoby pozycjonowania: – pozycjonowanie lokalne, – pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie okresowe. Pozycjonowanie Lokalne W takim pozycjonowaniu kluczowe jest połączenie frazy z…

Kilka słów o pozycjonowaniu

Pozycjonowanie stron to różne prace dążących do zwiększenia widoczności stron w bezpłatnych (a więc w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERP, tym więcej przyciągnie odwiedzających witrynę,…