Wybór dobrej agencji SEO – Google podpowiada czym się kierować

Wszystko, czego należy dowiedzieć się o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO, odnajdziesz na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Jeśli prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, na pewno z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, by była ona widoczna pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest wszak, że w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc wybrać rzetelną firmę SEO? Polecamy kierować się wskazówkami ekspertów.

Jak zatrudnić dobrą firmę SEO? Google zamieściło o tym kurs

Nie da się ukryć, że cały sektor SEO, innymi słowy działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieustająco rozkwita zasadniczo tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo istnienia innych opcji, jak między innymi DuckDuckGo, Rambler bądź Baidu, nadal kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto chce zyskać widoczność w sieci, musi zapracować na swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, gdzie konkurencja jest mocna, najczęściej nie jest to łatwe bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest nowością, i zamieściło krótki kurs, jak zatrudnić solidną firmę SEO.

Najistotniejsze cechy dobrej firmy SEO

Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem w kolejnych punktach naświetla, jak zatrudnić solidną agencję SEO, wymieniając wśród podstawowych cech m.in.:

  • dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozycjonowanie w wyszukiwarce na wybrane frazy,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie planowanych działań, przykładowo poprzez cykliczne raportowanie oraz ciągły dostęp do statystyk strony,
  • umiejętność estymacji budżetu i czasu niezbędnego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od gruntownego audytu strony.

Przedstawicielka firmy Google wskazuje również, że solidna firma SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, niejednokrotnie dającym zauważalne efekty najczęściej po kilku miesiącach pracy.